Diferenzas entre revisións de "A calidade en eTwinning"

De Formación - eTwinning Galicia
(A calidade en eTwinning)
Liña 17: Liña 17:
 
* Uso da tecnoloxía.
 
* Uso da tecnoloxía.
 
* Resultados, impacto e documentación.
 
* Resultados, impacto e documentación.
 +
 +
=== Innovación pedagóxica e creatividade ===

Revisión como estaba o 19 de agosto de 2021 ás 20:04

Introdución

Unha vez que decidimos desenvolver un proxecto eTwinning, está ben que, xa desde a fase inicial de planificación do mesmo, pensemos en como desenvolvelo conforme aos criterios de calidade.

Cando o noso proxecto estea na súa fase final, poderemos pensar en solicitar un primeiro recoñecemento, o Selo de Calidade Nacional. Neste caso, o noso proxecto vai ser avaliado seguindo unha grella que recolle cinco criterios de calidade. Esta forma de avaliación é común a todos os países participantes en eTwinning. Por tanto, é algo que podemos comentar cos nosos socios e socias xa desde as primeiras conversacións que teñamos para poñer en marcha o noso proxecto.

Os cinco criterios de calidade en eTwinning son os seguintes:

  • Innovación pedagóxica e creatividade.
  • Integración curricular.
  • Colaboración entre centros escolares asociados.
  • Uso da tecnoloxía.
  • Resultados, impacto e documentación.

Innovación pedagóxica e creatividade