Diferenzas entre revisións de "A calidade en eTwinning"

De Formación - eTwinning Galicia
Liña 18: Liña 18:
 
* Resultados, impacto e documentación.
 
* Resultados, impacto e documentación.
  
=== Innovación pedagóxica e creatividade ===
+
== Innovación pedagóxica e creatividade ==
 +
 
 +
 
 +
=== Obxectivos do proxecto ===
 +
 
 +
* Os obxectivos do noso proxecto deben ser pertinentes e estar claramente relacionados co tema, contidos e actividades do mesmo.
 +
* Para conseguir  establecer uns obxectivos específicos, pertinentes e alcanzables,  teremos en conta a idade do noso alumnado, o seu contexto de aprendizaxe, os recursos cos que contamos no noso centro e o noso plan de traballo.
 +
* A plataforma eTwinning permítenos unha total liberdade á hora de establecer a duración do proxecto. Pode ser que esteamos a deseñalo  para todo o curso escolar, ou ben para un tempo  máis breve, dun ou dous trimestres. Os obxectivos han de axustarse ao tempo de duración do noso proxecto.
 +
* Unha vez establecidos os nosos obxectivos, determinaremos na fase de avaliación, o proceso para  medir o seu grao de consecución. Volveremos sobre este punto cando tratemos o último criterio de calidade.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
=== Enfoques pedagóxicos e propostas didácticas ===

Revisión como estaba o 19 de agosto de 2021 ás 20:12

Introdución

Unha vez que decidimos desenvolver un proxecto eTwinning, está ben que, xa desde a fase inicial de planificación do mesmo, pensemos en como desenvolvelo conforme aos criterios de calidade.

Cando o noso proxecto estea na súa fase final, poderemos pensar en solicitar un primeiro recoñecemento, o Selo de Calidade Nacional. Neste caso, o noso proxecto vai ser avaliado seguindo unha grella que recolle cinco criterios de calidade. Esta forma de avaliación é común a todos os países participantes en eTwinning. Por tanto, é algo que podemos comentar cos nosos socios e socias xa desde as primeiras conversacións que teñamos para poñer en marcha o noso proxecto.

Os cinco criterios de calidade en eTwinning son os seguintes:

  • Innovación pedagóxica e creatividade.
  • Integración curricular.
  • Colaboración entre centros escolares asociados.
  • Uso da tecnoloxía.
  • Resultados, impacto e documentación.

Innovación pedagóxica e creatividade

Obxectivos do proxecto

  • Os obxectivos do noso proxecto deben ser pertinentes e estar claramente relacionados co tema, contidos e actividades do mesmo.
  • Para conseguir establecer uns obxectivos específicos, pertinentes e alcanzables, teremos en conta a idade do noso alumnado, o seu contexto de aprendizaxe, os recursos cos que contamos no noso centro e o noso plan de traballo.
  • A plataforma eTwinning permítenos unha total liberdade á hora de establecer a duración do proxecto. Pode ser que esteamos a deseñalo para todo o curso escolar, ou ben para un tempo máis breve, dun ou dous trimestres. Os obxectivos han de axustarse ao tempo de duración do noso proxecto.
  • Unha vez establecidos os nosos obxectivos, determinaremos na fase de avaliación, o proceso para medir o seu grao de consecución. Volveremos sobre este punto cando tratemos o último criterio de calidade.


Enfoques pedagóxicos e propostas didácticas