Diferenzas entre revisións de "A calidade en eTwinning"
De Formación - eTwinning Galicia
Liña 18: | Liña 18: | ||
* Resultados, impacto e documentación. | * Resultados, impacto e documentación. | ||
− | + | == Innovación pedagóxica e creatividade == | |
+ | |||
+ | |||
+ | === Obxectivos do proxecto === | ||
+ | |||
+ | * Os obxectivos do noso proxecto deben ser pertinentes e estar claramente relacionados co tema, contidos e actividades do mesmo. | ||
+ | * Para conseguir establecer uns obxectivos específicos, pertinentes e alcanzables, teremos en conta a idade do noso alumnado, o seu contexto de aprendizaxe, os recursos cos que contamos no noso centro e o noso plan de traballo. | ||
+ | * A plataforma eTwinning permítenos unha total liberdade á hora de establecer a duración do proxecto. Pode ser que esteamos a deseñalo para todo o curso escolar, ou ben para un tempo máis breve, dun ou dous trimestres. Os obxectivos han de axustarse ao tempo de duración do noso proxecto. | ||
+ | * Unha vez establecidos os nosos obxectivos, determinaremos na fase de avaliación, o proceso para medir o seu grao de consecución. Volveremos sobre este punto cando tratemos o último criterio de calidade. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | === Enfoques pedagóxicos e propostas didácticas === |
Revisión como estaba o 19 de agosto de 2021 ás 20:12
Índice
Introdución
Unha vez que decidimos desenvolver un proxecto eTwinning, está ben que, xa desde a fase inicial de planificación do mesmo, pensemos en como desenvolvelo conforme aos criterios de calidade.
Cando o noso proxecto estea na súa fase final, poderemos pensar en solicitar un primeiro recoñecemento, o Selo de Calidade Nacional. Neste caso, o noso proxecto vai ser avaliado seguindo unha grella que recolle cinco criterios de calidade. Esta forma de avaliación é común a todos os países participantes en eTwinning. Por tanto, é algo que podemos comentar cos nosos socios e socias xa desde as primeiras conversacións que teñamos para poñer en marcha o noso proxecto.
Os cinco criterios de calidade en eTwinning son os seguintes:
- Innovación pedagóxica e creatividade.
- Integración curricular.
- Colaboración entre centros escolares asociados.
- Uso da tecnoloxía.
- Resultados, impacto e documentación.
Innovación pedagóxica e creatividade
Obxectivos do proxecto
- Os obxectivos do noso proxecto deben ser pertinentes e estar claramente relacionados co tema, contidos e actividades do mesmo.
- Para conseguir establecer uns obxectivos específicos, pertinentes e alcanzables, teremos en conta a idade do noso alumnado, o seu contexto de aprendizaxe, os recursos cos que contamos no noso centro e o noso plan de traballo.
- A plataforma eTwinning permítenos unha total liberdade á hora de establecer a duración do proxecto. Pode ser que esteamos a deseñalo para todo o curso escolar, ou ben para un tempo máis breve, dun ou dous trimestres. Os obxectivos han de axustarse ao tempo de duración do noso proxecto.
- Unha vez establecidos os nosos obxectivos, determinaremos na fase de avaliación, o proceso para medir o seu grao de consecución. Volveremos sobre este punto cando tratemos o último criterio de calidade.