Diferenzas entre revisións de "Ferramentas TIC colaborativas"

De Formación - eTwinning Galicia
 
(Non se mostran 11 revisións do historial feitas polo mesmo usuario.)
Liña 2: Liña 2:
 
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
 
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
  
== FERRAMENTAS UTILIZADAS NO CURSO PERFECCIONAMENTO EN eTwinning ==
+
== Ferramentas utilizadas no curso ''Perfeccionamento en eTwinning'' ==
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 14: Liña 14:
 
[https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo].
 
[https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo].
 
|-
 
|-
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.  
+
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.  
 
|-
 
|-
 
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
 
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
Liña 22: Liña 22:
 
|[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|-
 
|-
|[https://www.thinglink.com/ THIGLINK:]||Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…)||Imaxe interactiva.||[https://youtu.be/S_sdSi2BtIs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
+
|[https://www.thinglink.com/ THINGLINK:]||Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…)||Imaxe interactiva.||[https://youtu.be/S_sdSi2BtIs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|-
 
|-
 
|[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
Liña 30: Liña 30:
 
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
 
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
  
 
+
== Ferramentas para crear contidos ==
== FERRAMENTAS PARA CREAR CONTIDO ==
 
  
  
Liña 44: Liña 43:
 
[http://embaixada.etwinning.gal/ Blog Embaixada eTwinning]
 
[http://embaixada.etwinning.gal/ Blog Embaixada eTwinning]
 
|-
 
|-
|[https://es.wix.com/ WIX:] ||Crea páxinas web con diferentes formatos.||Páxina/site web||[https://es.wix.com/blog/2018/04/como-crear-una-pagina-web/Titorial]
+
|[https://es.wix.com/ WIX:] ||Crea páxinas web con diferentes formatos.||Páxina/site web||[https://es.wix.com/blog/2018/04/como-crear-una-pagina-web/ Titorial]
 
[https://www.vespuccilanguages.com/ Exemplo de uso]
 
[https://www.vespuccilanguages.com/ Exemplo de uso]
 
|-
 
|-
Liña 50: Liña 49:
 
|-
 
|-
 
|[http://www.kizoa.es/ KIZOA:] ||Crea deseños desde plantillas con imaxes
 
|[http://www.kizoa.es/ KIZOA:] ||Crea deseños desde plantillas con imaxes
||Vídeos, diapositivas e collages.||[https://youtu.be/nsf1L3pqtN0Titorial]
+
||Vídeos, diapositivas e collages.||[https://youtu.be/nsf1L3pqtN0 Titorial]
 
[https://www.kizoa.es/Hacer-Video_Escuela_Plantilla_La-Escuela-Es-Genial Exemplo de uso]
 
[https://www.kizoa.es/Hacer-Video_Escuela_Plantilla_La-Escuela-Es-Genial Exemplo de uso]
 
|-
 
|-
Liña 58: Liña 57:
 
| colspan="4" style="text-align:center| '''''EN FORMATO LIBRO'''''
 
| colspan="4" style="text-align:center| '''''EN FORMATO LIBRO'''''
 
|-
 
|-
|[https://www.flipsnack.com/es/ FLIPSNACK:] ||Crea flipbooks de imaxes e textos.||Álbum fotográfico virtual e descargable||[https://www.youtube.com/watch?v=zL5sWhigOoQTitorial]
+
|[https://www.flipsnack.com/es/ FLIPSNACK:] ||Crea flipbooks de imaxes e textos.||Álbum fotográfico virtual e descargable||[https://www.youtube.com/watch?v=zL5sWhigOoQ Titorial]
 
[https://www.flipsnack.com/es/templates/ Exemplo de uso]
 
[https://www.flipsnack.com/es/templates/ Exemplo de uso]
 
|-
 
|-
Liña 86: Liña 85:
 
|}
 
|}
  
 
+
== Ferramentas para organizar contidos ==
== FERRAMENTAS PARA ORGANIZAR CONTIDO ==
 
  
  
Liña 104: Liña 102:
 
|}
 
|}
  
== FERRAMENTAS PARA XESTIONAR IDEAS ==
+
== Ferramentas para xestionar ideas ==
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 127: Liña 125:
 
[https://www.wordclouds.com/gallery/ Exemplo de uso]
 
[https://www.wordclouds.com/gallery/ Exemplo de uso]
 
|-
 
|-
| [http://www.wordle.net/ WORDLE:]||Crea nubes de palabras con diferentes formas ||Imaxe interactiva.||Nube de palabras || [https://sites.google.com/site/orientadoresenred/otras-herramientas-online/wordle Titorial] [http://www.edwordle.net/create.html?exid=1 Exemplo de uso]
+
| [http://www.wordle.net/ WORDLE:]||Crea nubes de palabras con diferentes formas||Nube de palabras||[https://sites.google.com/site/orientadoresenred/otras-herramientas-online/wordle Titorial]
 +
[http://www.edwordle.net/create.html?exid=1 Exemplo de uso]
 
|}
 
|}
  
== FERRAMENTAS PARA ALOXAR CONTIDOS ==
+
== Ferramentas para aloxar contidos ==
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 138: Liña 137:
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
|-
 
|-
|ISSUU:||Permite aloxar na nube documentos de texto.||Flipbook||Titorial
+
|[https://issuu.com/ ISSUU:]||Permite aloxar na nube documentos de texto.||Flipbook||[https://issuu.com/juanmi.munoz/docs/tutorial_issuu Titorial]
Exemplo de uso
+
[https://issuu.com/tesco_magazine/docs/tesco_20magazine_january?issuu_product=landing-pages&issuu_subproduct=tryissuu Exemplo de uso]
|-
 
|LINOIT:||Permite aloxar arquivos de son na nube e compartilos. Tamén dispón dun repositorio de sons.||Reprodutor de son||Titorial
 
Exemplo de uso
 
 
|-
 
|-
|SURVEYMONKEY:||Crea unha enquisa (incluso a partir de plantilla) e recolle as respostas para analizalas||Enquisa||Titorial
+
|[http://www.soundcloud.com/ SOUNDCLUD:]||Permite aloxar arquivos de son na nube e compartilos. Tamén dispón dun repositorio de sons.||Reprodutor de son||[https://help.soundcloud.com/hc/es/articles/115003454807-Empezar-a-utilizar-SoundCloud Titorial]
Exemplo de uso
+
[https://soundcloud.com/es/cloud-murmurs-remixed Exemplo de uso]
|-
 
|PADLET: ||Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema||Muro interactivo||Titorial
 
Exemplo de uso
 
|-
 
|WORDCLOUDS:||Crea nubes de palabras con diferentes formas||Nube de palabras||Titorial
 
Exemplo de uso
 
|-
 
| WORDLE:||Crea nubes de palabras con diferentes formas||Nube de palabras
 
 
|}
 
|}
  
 
+
== Ferramentas para traballar con imaxes ==
== FERRAMENTAS PARA TRABALLAR CON IMAXES ==
 
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 165: Liña 152:
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
|-
 
|-
|CREAUNAVATAR: ||Crea avatares a partir de características.                                                          ||Imaxe de avatar||Titorial
+
|[http://www.crearunavatar.com/ CREAUNAVATAR:] ||Crea avatares a partir de características.                                                          ||Imaxe de avatar||[https://www.creartuavatar.com/crear-avatar-mujer.php Exemplo de uso]
Exemplo de uso
 
 
|-
 
|-
|GETLOUPE:||Crea un collage con formas diversas a partir dunha colección de fotos.||Imaxe interactiva||Titorial
+
|[http://www.getloupe.com/create GETLOUPE:]||Crea un collage con formas diversas a partir dunha colección de fotos.||Imaxe interactiva||[http://www.getloupe.com/gallery Exemplo de uso]
Exemplo de uso
 
 
|-
 
|-
|JIGSAWPLANET:||Crea un puzzle interactivo a partir dunha imaxe.||Imaxe interactiva||Titorial
+
|[http://www.jigsawplanet.com/ JIGSAWPLANET:]||Crea un puzzle interactivo a partir dunha imaxe.||Imaxe interactiva||[https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b72b6985218 Exemplo de uso]
Exemplo de uso
 
 
|}
 
|}
  
== FERRAMENTAS PARA AVALIAR ==
+
== Ferramentas para avaliar ==
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 183: Liña 167:
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO
 
|-
 
|-
|PLICKERS:|| Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta  que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso.|| Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel ||Titorial
+
|[https://get.plickers.com/ PLICKERS:]|| Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta  que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso.|| Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel ||[https://ined21.com/plickers/ Titorial]
Exemplo de uso
 
 
|}
 
|}

Revisión actual feita o 28 de agosto de 2021 ás 11:06

A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso Perfeccionamento en eTwinning. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.

Ferramentas utilizadas no curso Perfeccionamento en eTwinning

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
CANVA: Crea deseños desde plantillas. Póster, tarxetas, infografías, presentacións, vídeo… Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como:

editor de imaxe / creador de vídeo.

DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE: Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións. Documento de texto e/ou presentación en liña. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.
FORMULARIOS DE GOOGLE: Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar. Formulario en liña e recompilación de respostas automática. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
GENIALLY: Crea deseños desde plantillas. Presentacións, vídeo, xogos… interactivos Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
KAHOOT: Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso. Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
THINGLINK: Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…) Imaxe interactiva. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
TRICIDER: Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas Contaxe de votos e valoracións en liña. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.

A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning. Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).

Ferramentas para crear contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
BLOGGER: Crea unha bitácora en liña Blog Titorial en liña

Blog Embaixada eTwinning

WIX: Crea páxinas web con diferentes formatos. Páxina/site web Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO VÍDEO
KIZOA: Crea deseños desde plantillas con imaxes Vídeos, diapositivas e collages. Titorial

Exemplo de uso

POWTOON: Crea contidos en vídeo a partir de coleccións de deseños animados. Vídeos Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO LIBRO
FLIPSNACK: Crea flipbooks de imaxes e textos. Álbum fotográfico virtual e descargable Titorial

Exemplo de uso

STORYJUMPER: Crea flipbooks con ilustracións, imaxes e textos, a partir de plantillas. Libro ilustrado virtual. Titorial

Exemplo de uso

BOOKCREATOR: Crea flipbooks con ilustracións, imaxes, textos, sons... Libro ilustrado virtual. Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO PRESENTACIÓN
PREZI: Crear presentación orixinais a través de zoom. Presentacións dinámicas Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO MAPA
GOOGLEMAPS: Crea mapas interactivos, con contidos organizados en itinerarios Mapa interactivo Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATOS VARIADOS
H5P: Crea materiais interactivos para traballar contidos Vídeos, leccións, presentacións, xogos , cuestionarios… Titorial

Exemplo de uso

VOKI: Crea un avatar parlante Avatar parlante Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para organizar contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
SYMBALOO: Crea unha liña do tempo cos feitos máis importantes dun determinado tópico de estudo. Liña do tempo en dúas ou tres dimensións Titorial

Exemplo de uso

TIKI TOKI: Crea deseños desde plantillas con imaxes Vídeos, diapositivas e collages. Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para xestionar ideas

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
ANSWER GARDEN: Presenta unha pregunta e esta ferramenta recolle as respostas en forma de nube de palabras (a maior tamaño de palabra, maior frecuencia de resposta). Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

LINOIT: Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema. Muro interactivo Titorial

Exemplo de uso

SURVEYMONKEY: Crea unha enquisa (incluso a partir de plantilla) e recolle as respostas para analizalas Enquisa Titorial

Exemplo de uso

PADLET: Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema Muro interactivo Titorial

Exemplo de uso

WORDCLOUDS: Crea nubes de palabras con diferentes formas Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

WORDLE: Crea nubes de palabras con diferentes formas Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para aloxar contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
ISSUU: Permite aloxar na nube documentos de texto. Flipbook Titorial

Exemplo de uso

SOUNDCLUD: Permite aloxar arquivos de son na nube e compartilos. Tamén dispón dun repositorio de sons. Reprodutor de son Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para traballar con imaxes

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
CREAUNAVATAR: Crea avatares a partir de características. Imaxe de avatar Exemplo de uso
GETLOUPE: Crea un collage con formas diversas a partir dunha colección de fotos. Imaxe interactiva Exemplo de uso
JIGSAWPLANET: Crea un puzzle interactivo a partir dunha imaxe. Imaxe interactiva Exemplo de uso

Ferramentas para avaliar

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
PLICKERS: Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso. Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel Titorial