Diferenzas entre revisións de "Ferramentas TIC colaborativas"
De Formación - eTwinning Galicia
(→FERRAMENTAS PARA TRABALLAR CON IMAXES) |
|||
(Non se mostran 9 revisións do historial feitas polo mesmo usuario.) | |||
Liña 2: | Liña 2: | ||
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa. | A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa. | ||
− | == | + | == Ferramentas utilizadas no curso ''Perfeccionamento en eTwinning'' == |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Liña 14: | Liña 14: | ||
[https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo]. | [https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo]. | ||
|- | |- | ||
− | |[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa. | + | |[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa. |
|- | |- | ||
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario. | |[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario. | ||
Liña 22: | Liña 22: | ||
|[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso. | |[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso. | ||
|- | |- | ||
− | |[https://www.thinglink.com/ | + | |[https://www.thinglink.com/ THINGLINK:]||Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…)||Imaxe interactiva.||[https://youtu.be/S_sdSi2BtIs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso. |
|- | |- | ||
|[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso. | |[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso. | ||
Liña 30: | Liña 30: | ||
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta). | Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta). | ||
− | + | == Ferramentas para crear contidos == | |
− | == | ||
Liña 44: | Liña 43: | ||
[http://embaixada.etwinning.gal/ Blog Embaixada eTwinning] | [http://embaixada.etwinning.gal/ Blog Embaixada eTwinning] | ||
|- | |- | ||
− | |[https://es.wix.com/ WIX:] ||Crea páxinas web con diferentes formatos.||Páxina/site web||[https://es.wix.com/blog/2018/04/como-crear-una-pagina-web/Titorial] | + | |[https://es.wix.com/ WIX:] ||Crea páxinas web con diferentes formatos.||Páxina/site web||[https://es.wix.com/blog/2018/04/como-crear-una-pagina-web/ Titorial] |
[https://www.vespuccilanguages.com/ Exemplo de uso] | [https://www.vespuccilanguages.com/ Exemplo de uso] | ||
|- | |- | ||
Liña 50: | Liña 49: | ||
|- | |- | ||
|[http://www.kizoa.es/ KIZOA:] ||Crea deseños desde plantillas con imaxes | |[http://www.kizoa.es/ KIZOA:] ||Crea deseños desde plantillas con imaxes | ||
− | ||Vídeos, diapositivas e collages.||[https://youtu.be/ | + | ||Vídeos, diapositivas e collages.||[https://youtu.be/nsf1L3pqtN0 Titorial] |
[https://www.kizoa.es/Hacer-Video_Escuela_Plantilla_La-Escuela-Es-Genial Exemplo de uso] | [https://www.kizoa.es/Hacer-Video_Escuela_Plantilla_La-Escuela-Es-Genial Exemplo de uso] | ||
|- | |- | ||
Liña 58: | Liña 57: | ||
| colspan="4" style="text-align:center| '''''EN FORMATO LIBRO''''' | | colspan="4" style="text-align:center| '''''EN FORMATO LIBRO''''' | ||
|- | |- | ||
− | |[https://www.flipsnack.com/es/ FLIPSNACK:] ||Crea flipbooks de imaxes e textos.||Álbum fotográfico virtual e descargable||[https://www.youtube.com/watch?v= | + | |[https://www.flipsnack.com/es/ FLIPSNACK:] ||Crea flipbooks de imaxes e textos.||Álbum fotográfico virtual e descargable||[https://www.youtube.com/watch?v=zL5sWhigOoQ Titorial] |
[https://www.flipsnack.com/es/templates/ Exemplo de uso] | [https://www.flipsnack.com/es/templates/ Exemplo de uso] | ||
|- | |- | ||
Liña 86: | Liña 85: | ||
|} | |} | ||
− | + | == Ferramentas para organizar contidos == | |
− | == | ||
Liña 104: | Liña 102: | ||
|} | |} | ||
− | == | + | == Ferramentas para xestionar ideas == |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Liña 131: | Liña 129: | ||
|} | |} | ||
− | == | + | == Ferramentas para aloxar contidos == |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Liña 145: | Liña 143: | ||
[https://soundcloud.com/es/cloud-murmurs-remixed Exemplo de uso] | [https://soundcloud.com/es/cloud-murmurs-remixed Exemplo de uso] | ||
|} | |} | ||
− | |||
== Ferramentas para traballar con imaxes == | == Ferramentas para traballar con imaxes == | ||
Liña 162: | Liña 159: | ||
|} | |} | ||
− | == | + | == Ferramentas para avaliar == |
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Liña 170: | Liña 167: | ||
! COMO FUNCIONA? EXEMPLO | ! COMO FUNCIONA? EXEMPLO | ||
|- | |- | ||
− | |PLICKERS:|| Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso.|| Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel ||Titorial | + | |[https://get.plickers.com/ PLICKERS:]|| Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso.|| Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel ||[https://ined21.com/plickers/ Titorial] |
− | |||
|} | |} |
Revisión actual feita o 28 de agosto de 2021 ás 10:06
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso Perfeccionamento en eTwinning. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
Índice
Ferramentas utilizadas no curso Perfeccionamento en eTwinning
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
CANVA: | Crea deseños desde plantillas. | Póster, tarxetas, infografías, presentacións, vídeo… | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como: |
DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE: | Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións. | Documento de texto e/ou presentación en liña. | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa. |
FORMULARIOS DE GOOGLE: | Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar. | Formulario en liña e recompilación de respostas automática. | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como formulario. |
GENIALLY: | Crea deseños desde plantillas. | Presentacións, vídeo, xogos… interactivos | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso. |
KAHOOT: | Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso. | Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles. | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso. |
THINGLINK: | Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…) | Imaxe interactiva. | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso. |
TRICIDER: | Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas | Contaxe de votos e valoracións en liña. | Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso. |
A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning. Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
Ferramentas para crear contidos
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
BLOGGER: | Crea unha bitácora en liña | Blog | Titorial en liña |
WIX: | Crea páxinas web con diferentes formatos. | Páxina/site web | Titorial |
EN FORMATO VÍDEO | |||
KIZOA: | Crea deseños desde plantillas con imaxes | Vídeos, diapositivas e collages. | Titorial |
POWTOON: | Crea contidos en vídeo a partir de coleccións de deseños animados. | Vídeos | Titorial |
EN FORMATO LIBRO | |||
FLIPSNACK: | Crea flipbooks de imaxes e textos. | Álbum fotográfico virtual e descargable | Titorial |
STORYJUMPER: | Crea flipbooks con ilustracións, imaxes e textos, a partir de plantillas. | Libro ilustrado virtual. | Titorial |
BOOKCREATOR: | Crea flipbooks con ilustracións, imaxes, textos, sons... | Libro ilustrado virtual. | Titorial |
EN FORMATO PRESENTACIÓN | |||
PREZI: | Crear presentación orixinais a través de zoom. | Presentacións dinámicas | Titorial |
EN FORMATO MAPA | |||
GOOGLEMAPS: | Crea mapas interactivos, con contidos organizados en itinerarios | Mapa interactivo | Titorial |
EN FORMATOS VARIADOS | |||
H5P: | Crea materiais interactivos para traballar contidos | Vídeos, leccións, presentacións, xogos , cuestionarios… | Titorial |
VOKI: | Crea un avatar parlante | Avatar parlante | Titorial |
Ferramentas para organizar contidos
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
SYMBALOO: | Crea unha liña do tempo cos feitos máis importantes dun determinado tópico de estudo. | Liña do tempo en dúas ou tres dimensións | Titorial |
TIKI TOKI: | Crea deseños desde plantillas con imaxes | Vídeos, diapositivas e collages. | Titorial |
Ferramentas para xestionar ideas
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
ANSWER GARDEN: | Presenta unha pregunta e esta ferramenta recolle as respostas en forma de nube de palabras (a maior tamaño de palabra, maior frecuencia de resposta). | Nube de palabras | Titorial |
LINOIT: | Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema. | Muro interactivo | Titorial |
SURVEYMONKEY: | Crea unha enquisa (incluso a partir de plantilla) e recolle as respostas para analizalas | Enquisa | Titorial |
PADLET: | Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema | Muro interactivo | Titorial |
WORDCLOUDS: | Crea nubes de palabras con diferentes formas | Nube de palabras | Titorial |
WORDLE: | Crea nubes de palabras con diferentes formas | Nube de palabras | Titorial |
Ferramentas para aloxar contidos
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
ISSUU: | Permite aloxar na nube documentos de texto. | Flipbook | Titorial |
SOUNDCLUD: | Permite aloxar arquivos de son na nube e compartilos. Tamén dispón dun repositorio de sons. | Reprodutor de son | Titorial |
Ferramentas para traballar con imaxes
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
CREAUNAVATAR: | Crea avatares a partir de características. | Imaxe de avatar | Exemplo de uso |
GETLOUPE: | Crea un collage con formas diversas a partir dunha colección de fotos. | Imaxe interactiva | Exemplo de uso |
JIGSAWPLANET: | Crea un puzzle interactivo a partir dunha imaxe. | Imaxe interactiva | Exemplo de uso |
Ferramentas para avaliar
FERRAMENTA | DESCRICIÓN | RESULTADO | COMO FUNCIONA? EXEMPLO |
---|---|---|---|
PLICKERS: | Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso. | Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel | Titorial |