Diferenzas entre revisións de "Ferramentas TIC colaborativas"

De Formación - eTwinning Galicia
(Ferramentas para crear contidos)
 
(Non se mostran 2 revisións do historial feitas polo mesmo usuario.)
Liña 2: Liña 2:
 
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
 
A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso '''''Perfeccionamento en eTwinning'''''. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
  
== FERRAMENTAS UTILIZADAS NO CURSO PERFECCIONAMENTO EN eTwinning ==
+
== Ferramentas utilizadas no curso ''Perfeccionamento en eTwinning'' ==
  
 
{| class="wikitable"
 
{| class="wikitable"
Liña 14: Liña 14:
 
[https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo].
 
[https://youtu.be/TB2ZdREDI3s creador de vídeo].
 
|-
 
|-
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.  
+
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións.||Documento de texto e/ou presentación en liña.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.  
 
|-
 
|-
 
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
 
|[https://www.google.es/intl/es/docs/about/ FORMULARIOS DE GOOGLE:]||Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar.||Formulario en liña e recompilación de respostas automática.||[https://youtu.be/ZxLucB0Vx9U Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
Liña 22: Liña 22:
 
|[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|[https://kahoot.com/ KAHOOT:]||Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso.||Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles.||[https://youtu.be/F5e2_Tm8rzs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|-
 
|-
|[https://www.thinglink.com/ THIGLINK:]||Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…)||Imaxe interactiva.||[https://youtu.be/S_sdSi2BtIs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
+
|[https://www.thinglink.com/ THINGLINK:]||Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…)||Imaxe interactiva.||[https://youtu.be/S_sdSi2BtIs Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|-
 
|-
 
|[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
 
|[https://www.tricider.com/ TRICIDER:]||Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas||Contaxe de votos e valoracións en liña.||[https://youtu.be/LXl32BG2vr8 Videotitorial] da ferramenta para o seu uso no curso.
Liña 29: Liña 29:
 
A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning.
 
A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning.
 
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
 
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
 
  
 
== Ferramentas para crear contidos ==
 
== Ferramentas para crear contidos ==

Revisión actual feita o 28 de agosto de 2021 ás 10:06

A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso Perfeccionamento en eTwinning. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.

Ferramentas utilizadas no curso Perfeccionamento en eTwinning

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
CANVA: Crea deseños desde plantillas. Póster, tarxetas, infografías, presentacións, vídeo… Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como:

editor de imaxe / creador de vídeo.

DOCUMENTOS/PRESENTACIÓNS DE GOOGLE: Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións. Documento de texto e/ou presentación en liña. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.
FORMULARIOS DE GOOGLE: Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar. Formulario en liña e recompilación de respostas automática. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
GENIALLY: Crea deseños desde plantillas. Presentacións, vídeo, xogos… interactivos Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
KAHOOT: Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso. Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
THINGLINK: Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…) Imaxe interactiva. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
TRICIDER: Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas Contaxe de votos e valoracións en liña. Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.

A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning. Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).

Ferramentas para crear contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
BLOGGER: Crea unha bitácora en liña Blog Titorial en liña

Blog Embaixada eTwinning

WIX: Crea páxinas web con diferentes formatos. Páxina/site web Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO VÍDEO
KIZOA: Crea deseños desde plantillas con imaxes Vídeos, diapositivas e collages. Titorial

Exemplo de uso

POWTOON: Crea contidos en vídeo a partir de coleccións de deseños animados. Vídeos Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO LIBRO
FLIPSNACK: Crea flipbooks de imaxes e textos. Álbum fotográfico virtual e descargable Titorial

Exemplo de uso

STORYJUMPER: Crea flipbooks con ilustracións, imaxes e textos, a partir de plantillas. Libro ilustrado virtual. Titorial

Exemplo de uso

BOOKCREATOR: Crea flipbooks con ilustracións, imaxes, textos, sons... Libro ilustrado virtual. Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO PRESENTACIÓN
PREZI: Crear presentación orixinais a través de zoom. Presentacións dinámicas Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATO MAPA
GOOGLEMAPS: Crea mapas interactivos, con contidos organizados en itinerarios Mapa interactivo Titorial

Exemplo de uso

EN FORMATOS VARIADOS
H5P: Crea materiais interactivos para traballar contidos Vídeos, leccións, presentacións, xogos , cuestionarios… Titorial

Exemplo de uso

VOKI: Crea un avatar parlante Avatar parlante Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para organizar contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
SYMBALOO: Crea unha liña do tempo cos feitos máis importantes dun determinado tópico de estudo. Liña do tempo en dúas ou tres dimensións Titorial

Exemplo de uso

TIKI TOKI: Crea deseños desde plantillas con imaxes Vídeos, diapositivas e collages. Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para xestionar ideas

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
ANSWER GARDEN: Presenta unha pregunta e esta ferramenta recolle as respostas en forma de nube de palabras (a maior tamaño de palabra, maior frecuencia de resposta). Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

LINOIT: Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema. Muro interactivo Titorial

Exemplo de uso

SURVEYMONKEY: Crea unha enquisa (incluso a partir de plantilla) e recolle as respostas para analizalas Enquisa Titorial

Exemplo de uso

PADLET: Crea un muro interactivo para recoller ideas (texto, ligazón, imaxe, vídeo, son) sobre algún tema Muro interactivo Titorial

Exemplo de uso

WORDCLOUDS: Crea nubes de palabras con diferentes formas Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

WORDLE: Crea nubes de palabras con diferentes formas Nube de palabras Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para aloxar contidos

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
ISSUU: Permite aloxar na nube documentos de texto. Flipbook Titorial

Exemplo de uso

SOUNDCLUD: Permite aloxar arquivos de son na nube e compartilos. Tamén dispón dun repositorio de sons. Reprodutor de son Titorial

Exemplo de uso

Ferramentas para traballar con imaxes

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
CREAUNAVATAR: Crea avatares a partir de características. Imaxe de avatar Exemplo de uso
GETLOUPE: Crea un collage con formas diversas a partir dunha colección de fotos. Imaxe interactiva Exemplo de uso
JIGSAWPLANET: Crea un puzzle interactivo a partir dunha imaxe. Imaxe interactiva Exemplo de uso

Ferramentas para avaliar

FERRAMENTA DESCRICIÓN RESULTADO COMO FUNCIONA? EXEMPLO
PLICKERS: Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso. Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel Titorial