A continuación dispós dunha listaxe das ferramentas que utilizaremos durante as prácticas no curso Perfeccionamento en eTwinning. Na última casiña, atoparás o videotitorial creado para esta actividade formativa.
FERRAMENTAS UTILIZADAS NO CURSO PERFECCIONAMENTO EN eTwinning
FERRAMENTA
|
DESCRICIÓN
|
RESULTADO
|
COMO FUNCIONA? EXEMPLO
|
CANVA: |
Crea deseños desde plantillas. |
Póster, tarxetas, infografías, presentacións, vídeo… |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como:
editor de imaxe /
creador de vídeo.
|
DOCUMENTOS DE GOOGLE: |
Crea, comparte e aloxa (na nube) documentos de texto e/ou presentacións. |
Documento de texto e/ou presentación en liña. |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como presentación colaborativa.
|
FORMULARIOS DE GOOGLE: |
Crea, comparte e aloxa (na nube) cuestionarios e recolle as respostas para analizar. |
Formulario en liña e recompilación de respostas automática. |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso como formulario.
|
GENIALLY: |
Crea deseños desde plantillas. |
Presentacións, vídeo, xogos… interactivos |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
|
KAHOOT: |
Crea un xogo interactivo que permite a avaliación do aprendido cun contido determinado ou na elaboración do mesmo. Dispón de informes de progreso. |
Xogo de cuestións á que se accede a través de dispositivos móbiles. |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
|
THIGLINK: |
Crea imaxes interactivas con contidos (vídeo, imaxe, texto…) |
Imaxe interactiva. |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
|
TRICIDER: |
Crea enquisas que permiten, non so o voto, senón a valoración e comentario das mesmas |
Contaxe de votos e valoracións en liña. |
Videotitorial da ferramenta para o seu uso no curso.
|
A seguir, compartimos unha listaxe doutras ferramentas colaborativas que permiten e facilitan a interacción en proxectos eTwinning.
Na última casiña incluímos un titorial de uso e un exemplo (na ligazón correspondente atoparás unha web, ou ben documentos insertados nela, creados con esta ferramenta).
Ferramentas para crear contidos
FERRAMENTA
|
DESCRICIÓN
|
RESULTADO
|
COMO FUNCIONA? EXEMPLO
|
BLOGGER: |
Crea unha bitácora en liña |
Blog |
Titorial en liña
Blog Embaixada eTwinning
|
WIX: |
Crea páxinas web con diferentes formatos. |
Páxina/site web |
[1]
Exemplo de uso
|
EN FORMATO VÍDEO
|
KIZOA: |
Crea deseños desde plantillas con imaxes
|
Vídeos, diapositivas e collages. |
[2]
Exemplo de uso
|
POWTOON: |
Crea contidos en vídeo a partir de coleccións de deseños animados. |
Vídeos |
Titorial
Exemplo de uso
|
EN FORMATO LIBRO
|
FLIPSNACK: |
Crea flipbooks de imaxes e textos. |
Álbum fotográfico virtual e descargable |
[3]
Exemplo de uso
|
STORYJUMPER: |
Crea flipbooks con ilustracións, imaxes e textos, a partir de plantillas. |
Libro ilustrado virtual. |
Titorial
Exemplo de uso
|
BOOKCREATOR: |
Crea flipbooks con ilustracións, imaxes, textos, sons... |
Libro ilustrado virtual. |
Titorial
Exemplo de uso
|
EN FORMATO PRESENTACIÓN
|
PREZI: |
Crear presentación orixinais a través de zoom. |
Presentacións dinámicas |
Titorial
Exemplo de uso
|
EN FORMATO MAPA
|
GOOGLEMAPS: |
Crea mapas interactivos, con contidos organizados en itinerarios |
Mapa interactivo |
Titorial
Exemplo de uso
|
EN FORMATOS VARIADOS
|
H5P: |
Crea materiais interactivos para traballar contidos |
Vídeos, leccións, presentacións, xogos , cuestionarios… |
Titorial
Exemplo de uso
|
VOKI: |
Crea un avatar parlante |
Avatar parlante |
Titorial
Exemplo de uso
|
Ferramentas para organizar contidos
FERRAMENTA
|
DESCRICIÓN
|
RESULTADO
|
COMO FUNCIONA? EXEMPLO
|
SYMBALOO: |
Crea unha liña do tempo cos feitos máis importantes dun determinado tópico de estudo. |
Liña do tempo en dúas ou tres dimensións |
Titorial
Exemplo de uso
|
TIKI TOKI: |
Crea deseños desde plantillas con imaxes
|
Vídeos, diapositivas e collages. |
Titorial
Exemplo de uso
|
Ferramentas para xestionar ideas
Ferramentas para aloxar contidos
Ferramentas para traballar con imaxes
Ferramentas para avaliar
FERRAMENTA
|
DESCRICIÓN
|
RESULTADO
|
COMO FUNCIONA? EXEMPLO
|
PLICKERS: |
Crea unha listaxe de preguntas que o alumnado responderá cunha tarxeta que inclúe un código QR persoal, nunha experiencia lúdica. Dispón de informes de progreso. |
Cuestionario proxectable e tarxetas de resposta en papel |
Titorial
|