Diferenzas entre revisións de "Proxectos bos"
De Formación - eTwinning Galicia
m |
m |
||
Liña 1: | Liña 1: | ||
É importante diferenciar os seguintes termos: | É importante diferenciar os seguintes termos: | ||
* '''Proxecto "bo"''': un proxecto eTwinning é bo se cumpre os obxectivos definidos polo profesorado que traballa nel, independentemente da cantidade e calidade das súas tarefas, da duración, de se hai cooperación ou non, etc. | * '''Proxecto "bo"''': un proxecto eTwinning é bo se cumpre os obxectivos definidos polo profesorado que traballa nel, independentemente da cantidade e calidade das súas tarefas, da duración, de se hai cooperación ou non, etc. | ||
− | * '''Proxecto "que reúne todas as condicións para ter o Selo de Calidade eTwinning"''': Todos os proxectos que se leven a cabo dentro da plataforma poden optar a ser recoñecidos con ''Selos de Calidade'' sempre que cumpran esta [http://etwinning.es/es/la-evaluacion-en-proyectos-viva-la-rubrica/ rúbrica de avaliación] tamén explicada [http://etwinning.es/es/rubricas-de-evaluacion/ neste artigo]. Esta información pódenos axudar a crear un proxecto que cumpra estas características desde o comezo e tamén a que, tras o seu desenvolvemento, posuamos as evidencias e os produtos necesarios para solicitar o devandito selo e recoñecemento. | + | * '''Proxecto "que reúne todas as condicións para ter o Selo de Calidade eTwinning"''': Todos os proxectos que se leven a cabo dentro da plataforma poden optar a ser recoñecidos con ''Selos de Calidade'' (QL) sempre que cumpran esta [http://etwinning.es/es/la-evaluacion-en-proyectos-viva-la-rubrica/ rúbrica de avaliación] tamén explicada [http://etwinning.es/es/rubricas-de-evaluacion/ neste artigo]. Esta información pódenos axudar a crear un proxecto que cumpra estas características desde o comezo e tamén a que, tras o seu desenvolvemento, posuamos as evidencias e os produtos necesarios para solicitar o devandito selo e recoñecemento. |
− | Exemplo de proxecto "bo" que paga a pena desenvolver aínda sabendo que non levará | + | Exemplo de proxecto "bo" que paga a pena desenvolver aínda sabendo que non levará QL: |
* Intercambio de receitas de Nadal de un mes de duración. | * Intercambio de receitas de Nadal de un mes de duración. | ||
* Obxectivo: iniciarse no mundo de eTwinning, coñecer docentes doutros países e ver que tal traballan para posteriormente embarcarse con algúns deles en proxectos máis complexos. | * Obxectivo: iniciarse no mundo de eTwinning, coñecer docentes doutros países e ver que tal traballan para posteriormente embarcarse con algúns deles en proxectos máis complexos. | ||
Liña 10: | Liña 10: | ||
* Resultados esperados: con todas as receitas elabórase unha presentación. | * Resultados esperados: con todas as receitas elabórase unha presentación. | ||
− | Este proxecto non implica traballo cooperativo, polo tanto | + | Este proxecto non implica traballo cooperativo, polo tanto nunca tería o QL en España. En países cunha baixa participación en eTwinning é posible que llo concedesen, por iso ás veces dáse a circunstancia de que no mesmo proxecto hai socios con QL e socios sen el, aínda que os criterios sexan os mesmos para toda Europa. É unha maneira que teñen os SNAs de certos países de motivar o profesorado. |
+ | |||
+ | Por outra banda, traballar neste proxecto sería moi interesante porque o alumnado aprende sobre gastronomía doutros países explicada en primeira persoa por nativos e nativas, |
Revisión como estaba o 19 de outubro de 2019 ás 08:57
É importante diferenciar os seguintes termos:
- Proxecto "bo": un proxecto eTwinning é bo se cumpre os obxectivos definidos polo profesorado que traballa nel, independentemente da cantidade e calidade das súas tarefas, da duración, de se hai cooperación ou non, etc.
- Proxecto "que reúne todas as condicións para ter o Selo de Calidade eTwinning": Todos os proxectos que se leven a cabo dentro da plataforma poden optar a ser recoñecidos con Selos de Calidade (QL) sempre que cumpran esta rúbrica de avaliación tamén explicada neste artigo. Esta información pódenos axudar a crear un proxecto que cumpra estas características desde o comezo e tamén a que, tras o seu desenvolvemento, posuamos as evidencias e os produtos necesarios para solicitar o devandito selo e recoñecemento.
Exemplo de proxecto "bo" que paga a pena desenvolver aínda sabendo que non levará QL:
- Intercambio de receitas de Nadal de un mes de duración.
- Obxectivo: iniciarse no mundo de eTwinning, coñecer docentes doutros países e ver que tal traballan para posteriormente embarcarse con algúns deles en proxectos máis complexos.
- Proceso de traballo: cada alumno e alumna redacta unha receita típica de Nadal da súa zona e acompáñaa con unha fotografía do prato. O resultado compártese nun TwinBoard.
- Resultados esperados: con todas as receitas elabórase unha presentación.
Este proxecto non implica traballo cooperativo, polo tanto nunca tería o QL en España. En países cunha baixa participación en eTwinning é posible que llo concedesen, por iso ás veces dáse a circunstancia de que no mesmo proxecto hai socios con QL e socios sen el, aínda que os criterios sexan os mesmos para toda Europa. É unha maneira que teñen os SNAs de certos países de motivar o profesorado.
Por outra banda, traballar neste proxecto sería moi interesante porque o alumnado aprende sobre gastronomía doutros países explicada en primeira persoa por nativos e nativas,